October 23, 2013

Buku Buatan Tangan

Buku buatan tangan adalah medium terbaru untuk aku cuba.
Cara ini aku rasa ada sedikit kepuasan yang aku akan dapat.
Selain itu, kreativiti juga turut diserlahkan semata-mata untuk buku ini.
Audien juga ada pasang surutnya.
Jadi, ini juga merupakan pengalaman yang boleh ditempa sama ada untuk berkarya, berkawan, berpeminat dan lain-lain.
Peminat ni bukan medium untuk jadi tersohor walaupun pada realitinya memang macam tu.
Tapi, aku nak kalau ada yang minat, sama2lah luahkan apa bakat yang ada.
Bertukar pendapat, perselisihan pemikiran dan banyak lagi boleh dibuat dengan adanya akal serta bakat yang tersedia.
Tak perlu nak menghukum sesiapa.
Diam itu lebih elok untuk perkara yang aib atau buruk.
Aku rasa semua patut mencuba untuk medium atau benda yang baharu,macam yang aku sedang buat.